0% Complete
صفحه اصلی
/
سومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی کشاورزی، محیط زیست و امنیت غذایی
بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارهای کوچک: چالشها و مزایای آن
نویسندگان :
بهمن خسرویپور
1
پردیس عالیوند
2
1- علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان
2- علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان
کلمات کلیدی :
دیجیتال مارکتینگ،کسب و کارهای کوچک،چالش ها،مزایا
چکیده :
در عصر حاضر با تغییرات روزمره و پیوستهای که در جریان است، فناوری به یک بخش مهم و اساسی در زندگی تبدیل شده است، کسب و کارهای کوچک و متوسط جهت بقا در فضای رقابتی و دسترسی به مشتریان نیاز به بهرهگیری از راهکارهای جدید و نو میباشند. در این راستا بازاریابی دیجیتال کلید توسعه و موفقیت کسب و کارهای کوچک محسوب میشود. با این حال، این کسب و کارها با چالشهایی نظیر مسائل امنیتی، محدودیت دسترسی به فناوری در بسیاری از جوامع مواجع است. گرچه، مزایایی مانند به گارگیری بازاریابی محتوایی، کاهش هزینهها و خطر ورود به بازارهای نوظهور، فعالیت در شبکههای اجتماعی و توانایی دسترسی به جمعیتی بیشتر در مدت زمان کوتاهتر را نیز دارا میباشند. همچنین، برای افرادی که در کار خود دارای مهارت خاصی هستند، بسیار کاربردی و ارزشمند است. این افراد با استفاده از ابزارهای دیجیتال میتوانند به مهارتها و معرفی خود بپردازند. بازاریابی دیجیتال مجموعهای از فعالیتهای بازاریابی است که از طریق اینترنت و بسترهای دیجیتال صورت میگیرد و هدف اصلی آن جذب مخاطب، تبدیل آن به مشتری و در نهایت، مشتریان فعلی را نگه دارد. این مقاله که به صورت مروری و با استفاده از منابع اینترنتی و کتابخانهای تهیه شده، تلاش دارد که به بررسی تاثیر بازاریابی دیجیتال بر کسب و کارهای کوچک، چالشهای پیش روی این کسب و کارها و مزایایی که بازاریابی دیجیتال برای آنها ایجاد میکند، بپردازد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تعامل تمدنی ایران و لبنان و نقش آن در تمدنسازی نوین اسلامی و رویش حزب الله لبنان
میثم تارم - مریم کریمی افشار - اصغر شاهرخی
نقش هوش مصنوعی در مدیریت آفات: راهکارهای نوین و چالشهای اجرایی
محمد حسین تنورساز - محمد جواد ادیبیان
بررسی شدت بیابانزایی با تأکید بر معیار آب زیرزمینی با استفاده از مدل IMDPA
حامد اسکندری دامنه - غلامرضا زهتابیان - حسن خسروی - حسین آذرنیوند - علی اکبر براتی
تحلیل رفتار کشاورزان شهرستان جیرفت در کاهش مصرف سموم کشاورزی بر مبنای نظریه رفتار برنامهریزیشده
امید شریفی
مدیریت پسماندهای کشاورزی
تهمینه دهقانی - هدیه احمدپری
تاثیر استفاده از ماکروجلبکها در جیره مرغهای تخمگذار
حسنا حاجاتی - علی حسین پیرای
تأثیر عوامل فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیک آب و زایشگاه بر زندهمانی نوزادان مولی (Poecilia sphenops) و گوپی (Poecilia reticulata) در آکواریومهای خانگی
فاطمه متفکر
مروری بر کاربرد الگوریتمهای یادگیری ماشین در ایمنی مواد غذایی
فاطمه زریسفی کرمانی
کاربرد پرتودهی گاما در صنایع غذایی
نسیم شاویسی - یاسر شهبازی
اثر تنش خشکی، کاربرد بیوچار و تلقیح با میکوریزا بر رشد زرینگیاه
مرضیه بشارتی فر - غلامرضا خواجویی نژاد - عنایت الله توحیدی نژاد - جلال قنبری
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.0.2