0% Complete
صفحه اصلی
/
سومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی کشاورزی، محیط زیست و امنیت غذایی
بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارهای کوچک: چالشها و مزایای آن
نویسندگان :
بهمن خسرویپور
1
پردیس عالیوند
2
1- علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان
2- علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان
کلمات کلیدی :
دیجیتال مارکتینگ،کسب و کارهای کوچک،چالش ها،مزایا
چکیده :
در عصر حاضر با تغییرات روزمره و پیوستهای که در جریان است، فناوری به یک بخش مهم و اساسی در زندگی تبدیل شده است، کسب و کارهای کوچک و متوسط جهت بقا در فضای رقابتی و دسترسی به مشتریان نیاز به بهرهگیری از راهکارهای جدید و نو میباشند. در این راستا بازاریابی دیجیتال کلید توسعه و موفقیت کسب و کارهای کوچک محسوب میشود. با این حال، این کسب و کارها با چالشهایی نظیر مسائل امنیتی، محدودیت دسترسی به فناوری در بسیاری از جوامع مواجع است. گرچه، مزایایی مانند به گارگیری بازاریابی محتوایی، کاهش هزینهها و خطر ورود به بازارهای نوظهور، فعالیت در شبکههای اجتماعی و توانایی دسترسی به جمعیتی بیشتر در مدت زمان کوتاهتر را نیز دارا میباشند. همچنین، برای افرادی که در کار خود دارای مهارت خاصی هستند، بسیار کاربردی و ارزشمند است. این افراد با استفاده از ابزارهای دیجیتال میتوانند به مهارتها و معرفی خود بپردازند. بازاریابی دیجیتال مجموعهای از فعالیتهای بازاریابی است که از طریق اینترنت و بسترهای دیجیتال صورت میگیرد و هدف اصلی آن جذب مخاطب، تبدیل آن به مشتری و در نهایت، مشتریان فعلی را نگه دارد. این مقاله که به صورت مروری و با استفاده از منابع اینترنتی و کتابخانهای تهیه شده، تلاش دارد که به بررسی تاثیر بازاریابی دیجیتال بر کسب و کارهای کوچک، چالشهای پیش روی این کسب و کارها و مزایایی که بازاریابی دیجیتال برای آنها ایجاد میکند، بپردازد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
کارایی علفکشهای مختلف در کنترل سوروف (Echinochola cruss-galli L.) در روش خشکهکاری برنج
روح الله کاظمی راد - مهرو مجتبایی زمانی
نقش استارتاپهای کشاورزی دقیق و هوشمند در توسعه اقتصادی
شراره قاسمی - امین محمودی نیا - محمد شجاع الدینی
بررسی صفات رویشی ارقام جديد و ژنوتیپ¬های امیدبخش به روی دو پایه بذری به و زالزالک
مشهید هناره - حسن اکبری - حمید عبدالهی
میزان زیرالنون در روغن، برنج و نان و روشهای کاهش آن: یک مطالعهی مروری
محیا سلطانی - احسان صادقی - مارال نیستانی
تحلیل فراوانی و مشخصه یابی آلودگی میکروپلاستیکها به عنوان آلایندههای نوظهور در تالاب فرهنگ آباد، شهرستان انار، کرمان
محمدحسین صیادی - سارا امامی - محمد ابراهیم صحتی ثابت - امیر حمزه درخشانی
امکانسنجی تولید امولسیون پیکرینگ و کاربرد آن در تولید بستهبندی مواد غذایی
کوثر تقوی - ندا نریمانی - حسین آهنگری - علیرضا ابراهیمی - علی احسانی
ارزیابی تنوع ژنتیکی صفات فنولوژیکی اکوتیپهای گندم دیپلوئید (Aegilops tauschii) تحت تنش خشکی
فاطمه حسینی - سید سعید موسوی - محمد رضا عبداللهی
بررسی اثرگذاری مقدار و عمق توزیع بیوچار کاه گندم بر تبخیر از سطح خاک
آوین حکمی کرمانی - آرین حسنی توتشامی - ارسطو سلیمان زاده - مالک سفندارند
مروری بر تکنیکهای چاپ سهبعدی (3D) مواد غذایی
مینا سالاری شهری
استفاده از توابع پایه شعاعی در ترسیم توزیع مکانی شوری خاک
حسین رضائی - سیدامیر سیدحسینی اصل - فرزین شهبازی - شاهین اوستان
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.1.4